Bun venit

Cum cumpar online?

Brilio.ro este un magazin on-line de bijuterii din aur cu pietre pretioase, ceasuri, lingouri si monede din aur. Alegerea si cumpararea de catre clienti a ofertelor Brilio.ro va fi un act unilateral de vointa si decizie al clientilor care accepta integral datele cuprinse in oferta Brilio.ro, dandu-si acordul direct si neinfluentat in vreun fel de catre Brilio.ro prin accesarea butoanelor de plata si introducerea datelor necesare efectuarii platii. 

Alegerea produselor

  1. a.      Puteti sa navigati prin categoriile de bijuterii, ceasuri, lingouri sau monede din aur din meniul principal.  

  1. Sau, puteti folosi filtrele de selectie rapida, de sub meniul principal.

In cazul in care este vorba de inele sau verighete, vi se va cere sa bifati si masura inelului solicitat. Daca nu o stiti, aveti la dispozitie doua metode consecutive de aflare a masurii. Dupa mentionarea masurii, alegand unde este cazul si diamantul (inele de logodna), va va apare un sumar al bijuteriei si a pietrei(lor) selectate cu valoarea totala aferenta alegerii facute.

Pentru verighete sau in cazul unor inele, puteti alege bifarea optiunii de gravare pe interior a verigii si a tipului de scris al textului de gravat, implicit tastarea textului dorit, in functie de numarul total de caractere disponibil pentru fiecare model in parte.

In orice moment puteti reveni la o alta selectie, daca doriti sa actualizati sau puteti sa mergeti catre in cos. 

Cosul de cumparaturi

Dupa ce adaugati produsele selectate in cos, veti fi directionat direct in pagina cosului de cumparaturi, unde veti vedea sumarul listei bijuteriilor, veti putea sa actualizati cantitatea sau selectia, sau veti putea chiar sa anulati unul sau mai multe dintre produsele selectate.

Pentru a mai adauga si alte produse in cos, puteti reveni in magazin prin apasarea butonului Actualizeaza cosul .

In situatia in care sunteti posesorul unui Cupon Cadou Brilio cumparat anterior si valid, il puteti folosi introducand codul unic primit de la Brilio la momentul achizitiei cuponului. Codul va trebui introdus in caseta dedicata din aceasta pagina CODURI CUPOANE CADOU dupa care se va da click pe butonul Foloseste cupon. Suma respectiva va aparea dedusa din valoarea totala a sumarului cosului. Atentie! Odata folosite parolele, aceastea vor deveni nereutilizabile o alta data ulterioara. Daca suma cosului este mai mica nu puteti primi rest, conform Termenilor Generali. Daca cosului suma este mai mare va trebui sa achitati diferenta de plata printr-una din metodele disponibile pentru plata, produsele urmand a va fi livrate dupa incasarea platii.

In cazul in care ati verificat si sunteti de acord cu continutul, datele si suma cosului pentru a trece la pasul urmator apasati butonul 

In sectiunea Tip client puteti alege sa cumparati ca si client inregistrat sau fara inregistrare.

Informatiile de facturare

Dupa ce ati ales trebuie sa introduceti datele de facturare, apoi sa bifati daca adresa de facturare si de livrare sunt aceleasi sau diferite.

Daca in pasul anterior ati ales varianta de client inregistrat si aveti datele anterior furnizate in Brilio.ro, verificati-le si confirmati.

In ambele cazuri confirmarea pentru trecerea la pasul urmator se va face prin apasarea butonului Continua si se va face trecerea in sectiunea de confirmare a valorii transportului.

 

Modalitati de plata

La Brilio.ro plata este foarte sigura, rapida si in pasi putini si simplu de completat.

Puteti alege sa platiti on-line cu card bancar, on-line cu card de rate, prin transfer bancar cu ordin de plata, sau  prin transfer de la orice oficiu postal. In fiecare caz in parte veti avea sumarul bijuteriilor si al valorii totale pentru care va trebui sa platiti.

Detaliile comenzii

In acest ultim pas va trebui sa verificati finalmente toate detaliile comenzii, apoi sa verificati Termenii Generali, dupa care, in cazul in care sunteti de acord sa bifati optiunea Sunt de acord cu Termenii Generali. Comanda va fi salvata de Brilio.ro asteptand confirmarea platii numai daca apasati butonul 

Atentie! Acesta este ultimul pas in care se mai pot face modificari in cos (prin Modifica cosul). Odata intrati in modulul de plata cu card bancar sau card de rate veti fi migrati in sistemul de plata al bancii partenere a Brilio.ro, iar in cazul in care veti dori sa mai faceti modificari ale selectiilor de produse, acestea nu vor mai fi posibile dupa ce apasati Finalizeaza comanda.

Daca doriti sa faceti modificari in continutul pasilor anteriori, acestia pot fi accesati din sectiunile sumar de pe coloana din dreapta prin apasarea butoanelor Schimba aferente.

Plata

In cazul platilor cu card bancar sau de rate, plata se va face in mod securizat la maxim, prin iesirea completa din Brilio.ro si intrarea in modulul de plati al bancii partenere a Brilio.ro.

Pentru plata prin transfer bancar sau cu mandat postal va trebui sa achitati suma comenzii prin modalitatea aleasa si pe baza informatiilor primite de la Brilio.ro din momentul selectiei metodei de plata alese.

Timpul necesar confirmarii comenzilor de catre Brilio.ro este:

  • platilor cu carduri: instantaneu;
  • transfer bancar: 1-2 zile lucratoare de la data trimiterii comenzii in cazul in care plata se va efectua in aceasi zi;
  • mandat postal electronic on-line: 2-3 zile lucratoare de la data trimiterii comenzii in cazul in care plata se va efectua in aceasi zi.
  1. 1.       Salvarea datelor

Brilio.ro este inregistrata in registrul A.N.S.P.D.C.P. de prelucrare a datelor cu caracter personal sub nr. 17088. Datele furnizate de clienti sunt strict confidentiale si intra sub incidenta legilor in vigoare in Romania si in Comunitatea Europeana  despre garantarea confidentialitatii datelor cu caracter personal, Brilio.ro garantand in acest sens confidentialitatea maxima si netransmiterea acestora catre terti, fara acordul scris, prealabil si liber consfintit al clientilor.

  1. 2.       Finalizarea bijuteriilor si controlul final al calitatii

Executia si finalizarea bijuteriilor este verificata amanuntit de minim trei ori in timpul productiei acestora si, in plus, mai sunt verificate inca o data final, din toate punctele de vedere, atat tehnic, cat si estetic, eliminandu-se pe cat posibil riscul aparitiei unor imperfectini ascunse. Brilio.ro garanteaza executia de exceptie si calitatea maxima a bijuteriilor sale prin certificatul de calitate ce insoteste fiecare bijuterie produsa. Ceasurile din aur sunt insotite de certificate emise de producatorul german H. F. Bauer. Lingourile din aur sunt insotite de certificatele emise de producatorul elvetian Argor-Heraeus. Monedele din aur sunt insotite de certificatul Brilio, monedele nefiind la nivel international vandute cu certificate emise de producatori.

  1. 3.       Ambalarea si securizarea bijuteriilor

Toate bijuteriile Brilio.rosunt ambalate in cutii personalizate, din lemn de trandafir lacuit si cu finisare exceptionala, ridicand per ansamblu cota de exclusivism a bijuteriilor si aducand un plus consistent de lux cadoului oferit de catre un client, sau pur si simplu oferind valoare suplimentara bijuteriei in sine. Cutiile din lemn sunt apoi ambalate in cutii din carton in vederea protejarii suplimentare pe durata transportului, iar apoi sunt introduse in plicuri cu bule protectoare cu aer pentru o protectie maxima, in vederea eliminarii oricarui risc de deteriorare accidentala. Plicurile sunt sigilate cu banda adeziva de securizare personalizata Brilio.ropentru a preveni si elimina orice dubiu asupra violarii continutului plicului pana la destinatia finala, la adresa indicata de client in comanda platita. Important: orice plic care prezinta urme de violare a continutului, sau de deterioarare a benzii adezive de securizare trebuie refuzat la livrare fara a se interveni asupra acestuia sau asupra continutului, indicandu-se in documentul de livrare motivul refuzului, de exemplu: plic violat, sau cu urme de violare a continutului. Totodata, trebuie instiintat Brilio.roimediat prin intermediul TelVerde 08008BRILIO, sau prin mesaj electronic e-mail serviciulclienti@brilio.ro.

Atentie! Brilio.ro nu-si asuma responsabilitatea si nu va lua in calcul reclamatii ulterioare legate de garantia bijuteriilor, daca se reclama calitatea bijuteriilor ulterior receptiei plicurilor cu urme de violare, sau de deteriorare a benzii adezive de siguranta.

  1. 4.       Certificarea calitatii

Brilio.ro emite pentru bijuteriile din aur produse si comercializate un certificat de calitate si garantie al bijuteriei, care atesta calitatea aurului si a pietrelor pretioase din care este produsa bijueria. Certificatul va contine caracteristicile bijuteriei, respectiv tipul bijuteriei, puritatea aurului in karate si gramajul aferent, tipul pietrei din bijuterie, greutatea pietrei in carate (daca este diamant, se vor specifica si taietura, claritatea si culoarea), precum si termenul legal de garantie, conditiile de pastrare a garantiei si recomandarile de intretinere a bijuteriilor.

De asemenea, Brilio.ro va livra catre clienti pentru toate diamantele individuale cu o greutate de minim 0,30 carate, montate in bijuteriile comandate, si certificatele-pasaport international ale acestor pietre. Acest tip de certificate sunt emise de laboratoare gemologice independente, de reputatie internationala, specializate in analizarea cu aparatura cu acuratete maxima a diamantelor si in emiterea acestui tip de certificat care ilustreaza caracteristicile unice ale respectivelor diamante. Brilio.roeste partener cu furnizori autentici de pietre pretioase, care slefuiesc si furnizeaza doar diamante oficiale, sub incidenta Tratatului de la Kimberly, diamantele fiind cu origine controlata si nefiind din zone de conflict, sau de exploatare a copiilor. In sensul celor de mai sus, diamantele de peste 0,30 ct comercializate de Brilio.rosunt insotite de certificate emise de unul din urmatoarele laboratoare gemologice internationale: GIA , IGI , DPL sau EGL . Aceste certificate sunt garantul maxim al autenticitatii diamantului respectiv si al caracteristicilor mentionate. Emiterea unui astfel de certificat de catre laboratoarele gemologice se face contra unei taxe procentuale din valoarea de piata a diamantului respectiv, astfel ca nu se justifica emiterea unui astfel de certificat pentru diamante cu greutatea sub 0,30 ct, intrucat uneori costul certificatului poate ajunge si la aproape jumatate din valoarea diamantului. Important! Brilio.ro nu percepe taxe suplimentare pentru certificatele diamantelor cu greutatea peste 0,30 ct.

Ceasurile din aur sunt insotite de certificate emise de producatorul german H. F. Bauer. Lingourile din aur sunt insotite de certificatele emise de producatorul elvetian Argor-Heraeus. Monedele din aur sunt insotite de certificatul Brilio, monedele nefiind la nivel international vandute cu certificate emise de producatori.

  1. 5.       Livrarea comenzii

Livrarea comenzilor pentru bijuterii si ceasuri se va face in maxim 10 zile lucratoare de la data confirmarii platii comenzii. Livrarea bijuteriilor si a ceasurilor se face gratuit, Brilio.ro nepercepand taxe de trasport pentru nicio bijuterie comandata. Livrarile se fac intr-un mod securizat la maxim, fiind asigurate pe intreaga durata a transportului pana la destinatie, la adresa indicata de client.

Clientul are obligatia sa verifice integritatea ambalajului, iar daca ambalajul sau banda adeziva de securizare nu sunt deteriorate, pentru intrarea in posesie a bijuteriei(lor) comandate trebuie sa semneze de primire in documentul de livrare, indicand in clar numele si prenumele persoanei ce va face receptia coletului ce contine bijuteria(iile) comandate, CNP-ul, data si ora preluarii coletului.

Important! Intregul proces de finalizare al comenzilor, ambalare, securizare si livrare al bijuteriilor, inclusiv eventualele retururi, este monitorizat detaliat cu camere video, inregistrarile video fiind arhivate timp de 90 de zile, putand fi folosite in orice situatie de reclamatie ulterioara livrarii.

Comanda se va considera livrata odata ce datele mentionate in paragraful anterior sunt complete.

  1. 6.       Receptia comenzii si conditiile de retur
  1. Clientul poate refuza receptia daca plicul prezinta urme de violare a continutului, sau de deterioarare a benzii adezive de securizare. In acest caz plicul trebuie refuzat la livrare fara a se interveni asupra acestuia sau asupra continutului, indicandu-se in documentul de livrare motivul refuzului, de exemplu: plic violat, sau cu urme de violare a continutului. Totodata, trebuie instiintat Brilio.ro imediat prin intermediul TelVerde 08008BRILIO, sau prin mesaj electronic e-mail serviciulclienti@brilio.ro.

Atentie! Brilio.ro nu-si asuma responsabilitatea si nu va lua in calcul reclamatii ulterioare legate de garantia bijuteriilor, daca se reclama calitatea bijuteriilor ulterior receptiei plicurilor cu urme de violare, sau de deteriorare a benzii adezive de siguranta.

  1. Clientul poate apela la politica de retur dupa receptia plicului in conditii normale, fara urme de violare sau deteriorare, in conditiile urmatoare:
  1. Returul se va accepta de Brilio.ro numai in termen maxim de 15 zile de la data receptiei de catre client.
  2. Returul se va accepta de Brilio.ro numai daca bijuteriile nu au urme de purtare, de zgariere, de lovire, sau de deteriorare diversa.
  3. Returul se va accepta de Brilio.ro numai daca bijuteriile nu corespund caracteristicilor mentionate in sumarul comenzii platite.
  4. Returul se va accepta de Brilio.ro numai daca se returneaza bijuteriile in ambalajul original si nedeteriorat in care au fost livrate, exceptand doar acceptarea desigilarii benzii adezive de siguranta si dezlipirea plicului in zona destinata deschiderii acestuia.
  5. Dupa caz, Brilio.ro isi rezerva dreptul de a solicita clientului ce apeleaza la politica de retur, fotografii digitale concludente cu rezolutie de minim 1 MB ale bijuteriilor in situatia solicitata de retur.
  6. Returul se va face prin respectarea urmatorilor pasi:
    1.                                                        b4i.      Va fi apelat operatorul de serviciu al numarului de TelVerde 08008BRILIO (0800827454), sau prin mesaj electronic e-mail la adresa serviciulclienti@brilio.ro si i se vor comunica urmatoarele date:
      1. data la care a fost livrata comanda;
      2. data, numarul si seria facturii;
      3. numele clientului si adresa la care s-a facut livrarea;
      4. adresa de la care se va prelua returul;
      5. confirmarea adresei clientului pentru mesaje electronice e-mail;
      6.                                                       b4ii.      Clientul va primi un cod de retur de la operatorul Brilio.ro.
      7.                                                     b4iii.      Clientul va ambala bijuteriile in ambalajul original nedeteriorat si va sigila plicul prin lipirea lui si aplicarea pentru securizare peste zona de lipire a plicului, dupa caz, a unei stampile a firmei (in cazul in care factura a fost emisa pentru persoana juridica), sau a unei semnaturi (in cazul in care factura a fost emisa pentru persoana fizica) peste care va lipi banda adeziva transparenta de jur-imprejurul zonei de lipire.
      8.                                                     b4iv.      Clientul va nota vizibil pe plic codul de retur mentionat mai sus la pct. b4ii.
      9.                                                      b4v.      Operatorul il va anunta pe client, prin mesaj electronic e-mail despre data programata pentru ridicarea plicului de catre curierul autorizat Brilio.ro, iar clientul trebuie sa se asigure despre disponibilitatea la adresa indicata pentru preluarea plicului la data confirmata.
      10.                                                     b4vi.      Clientul va pune la dispozitia curierului autorizat datele de identificare necesare livrarii si va semna cu numele in clar, CNP, data si ora livrarii.
      11.                                                   b4vii.      La primirea returului Brilio.ro va inspecta acuratetea ambalarii de retur conform precizarilor de la punctele b4iii si b4iv si bijuteriile returnate, inregistrand video receptia returlui, iar in caz de neconformitate cu conditiile mentionate de retur poate refuza returnarea, redirectionand bijuteriile respective catre client, acesta suportand costul aferent noii livrari, cu plata la destinatie. Refuzul returului va fi trimis si prin mesaj electronic e-mail argumentat.
      12.                                                  b4viii.      In situatia in care conditiile de retur au fost respectate integral si punctual, Brilio.ro se obliga sa returneze contravaloarea bijuteriilor returnate in maxim 3 zile lucratoare, in contul mentionat de client prin mesaj electronic e-mail la solicitarea expresa si prealabila a Brilio.ro.