Bun venit

GHIDUL CLIENTULUI ISTET

Brilio® are cele mai sincere sugestii catre tine - clientul potential de bijuterii din aur cu pietre pretioase care doreste sa cumpere astfel de obiecte de lux, dar nu se simte sigur, necunoscand aceste produse foarte bine si nestiind de unde sa-si procure informatia, de la o sursa cat mai credibila. De cele mai multe ori, sursele de incredere sunt prietenii si cunostintele care deja au cumparat bijuterii si pe care ii intrebam avizi despre ce trebuie sa stiu si sa intreb ca sa fiu cat mai sigur, chiar 100% sigur, ca ceea ce mi se spune de catre reprezentantii unui magazin, sau ceea ce vad in oferta unui magazin on-line, este chiar ceea ce cumpar. In urma cu multi ani, cand inca nu faceam afaceri cu bijuterii cu pietre pretioase chiar nici eu, fondatorul Brilio®, nu stiam aceste lucruri si am fost in situatia de a cumpara un inel de logodna viitoarei mele sotii, si imi aduc aminte cu emotie cu cata ezitare am facut in cele din urma cumpararea inelului respectiv cu diamant. Dar azi conteaza ca experienta acumulata imi da ocazia sa-ti pot spune tie, clientul meu, toate “secretele” pentru ca tu sa poti lua cea mai buna decizie, chiar comparand oferta Brilio® cu alte oferte si decizand in consecinta pentru cea ma bune. Decizia iti apartine doar tie.

In primul rand tebuie sa citesti, sa te documentezi, sa intrebi in magazine cat mai multe detalii despre cei 4C ai diamantelor, despre aur, despre diamante, despre safire, despre rubine, despre smaralde, despre pietre semipretioase si despre perle naturale de cultura, in functie de ce bijuterie vrei sa cumperi si sa verifici apoi, pe baza informatiilor dobandite, daca ceea ce vrei sa cumperi se incadreaza in bugetul tau si bineinteles sa decizi daca-ti place in final, ca s-o cumperi fiind cat mai putin ezitant, preferabil deloc.

Atunci cand cumperi din magazine virtuale, unele dintre situatii sunt diferite de cele din magazinele obisnuite, astfel ca trebuie sa te asiguri ca magazinul respectiv este sigur. Un semn distinctiv (fondul adresei de web pe fundal verde) si un link de certificat SSL, care te asigura ca acel site este verificat de servere de mare putere la intervale foarte dense, de minute chiar, astfel incat fraudele sau clonarea de catre hackeri este evitata si garantata 100%, este primul lucru de verificat.

Apoi, este util sa verifici daca ti se ofera cat mai transparent toate datele despre firma respectiva, produsele oferite si serviciile sale aferente si daca-ti inspira increderea de care ai nevoie ca sa te decizi sa cumperi.

Sunt sigur ca vrei sa cumperi in cati mai putini pasi, dar nici foarte putini nu sunt ideali, pentru ca ar putea sa-ti lipseasca date esentiale despre produs si sa ai surprize neplacute la livrare.

Verifica politica de garantie si de returnare a produsului, ca sa fii sigur ca esti acoperit la aceste capitole, care pot fi necesare, precum si toate datele care ti se par folositoare pana la momentul platii electronice. Posibilitatea de returnare intr-un timp cat mai scurt si legal, este o garantie clara, precum si daca ai acces cu link direct catre autoritatile de protectie a consumatorului.

Bijuteriile din aur cu pietre pretioase pot fi in cele din urma produse accesibile, dar calitatile lor si ale serviciilor oferite in comertul electronic si nu numai, pot diferi de la caz la caz, asa cum si clientii sunt de mai multe tipuri si pot, sau nu, sa fie compatibili, sa zicem cu oferta unui magazin on-line, in functie atat de caracteristicile ofertei magazinului respectiv, cat si in functie de cunostintele si asteptarile clientului despre oferta respectiva.

In baza experientei, indraznesc astfel sa precizez 4 mari categorii de clienti de bijuterii din aur cu pietre pretioase, in general vorbind:

  1. Clientul ocazional – este clientul care este in fata unei ocazii speciale pentru care trebuie sa gaseasca un cadou potrivit, dar n-are timp sa caute si care verifica in magazine sau pe net ofertele disponibile, alegand-o pe cea care i se pare si pe care o simte cea mai serioasa. Nu-l intereseaza decat pretul si sa arate bine in prezentare, nefiind un cunoscator. E posibil sa nu-l interseze foarte mult cum v-a fi apreciata bijuteria ulterior momentului daruirii.
  2. Clientul investitor – este acel client documentat, interesat, care cunoaste macar in mare detalii despre pietrele pretioase, daca nu in destul de multe amanunte, vrea calitatea de la mediu-superior catre top, este dispus sa plateasca pretul unei calitati superioare sau exceptionale in cunostinta de cauza, fiind constient ca va cumpara nu numai o bijuterie cu pietre pretioase, dar si ca valoarea acesteia va creste peste timp. Uneori acest tip de clienti cred ca stiu chiar totul despre diamante si pietre pretioase in general, dar e totusi recomandabil sa-si actualizeze cunostintele cand au ocazia.
  3. Clientul inspirat – este clientul rational, care isi doreste o bijuterie cu pietre pretioase care vazute cu ochiul liber sa arate curate, “eye clean”, fara incluziuni ale pietrelor pretioase si sa sa plateasca un pret pe care-l simte confortabil si corect fata de aspectul estetic de ansamblu al bijuteriei. Acest tip de clienti sunt cei care aleg de obicei cel mai bun raport calitate-pret-servicii, cautand un echilibru al acestor factori, fara ca unul sa primeze mult mai mult fata de ceilalti doi factori.
  4. Clientul pacalit – este clientul care nu cunoaste multe detalii, sau chiar deloc, despre pietre pretioase in general, putand fi usor de pacalit de magazine cu oferte neserioase, in care i se pot prezenta pietre ca fiind de o anumita calitate, fiind in fapt inferioare celei mentionate. Acesti clienti din pacate sunt cei ce se orienteaza eminamente dupa pret, neverificand anterior minimal cel putin, date si notiuni de baza despre cum sa cumperi diamante sau pietre pretioase. Astfel de clienti trebuie sa nu ignore documentarea si verificarea a cator mai multe detalii despre oferta ce li se face, ca sa nu regrete ulterior decizia facuta.

Brilio®, pe langa obiectivul de a deveni magazinul nr. 1 in optiunile clientilor de bijuterii din aur cu pietre pretioase ce cumpara de pe internet, are ca obiectiv important colateral si oferirea tuturor detaliilor necesare celor ce vor sa cunoasca cat mai multe informatii despre aur, diamante, safire, rubine, smaralde, perle naturale de cultura, pietre semipretioase si bijuterii pretioase in general, punand in acest sens toate detaliile pe care le cunoaste la dispozitia ta in sectiunea Enciclopedie.

Brilio® este singurul magazin on-line de bijuterii din aur cu pietre pretioase si unul din foarte putinele magazine on-line din Romania care are certificat SSL, avand totodata si alte link-uri directe de siguranta pentru tine, catre ANPC si ANSPDCP, si avand si link direct catre banca Credit Europe Bank care opereaza platile electronice cu card sau cu card de rate in cel mai securizat mod.

Brilio® deruleaza programe sociale in care se implica prin donarea unei parti din incasari catre fundatiile cu activitati de ajutor social si de sprijinire a copiilor cu nevoi sociale, coordonate de catre Andreea Marin Banica www.pretuiesteviata.ro si de catre Gica Popescu www.fundatiagicapopescu.ro .